2014年1月20日 星期一

條氣唔順之下.....

昨天行過某時裝連鎖店.... 見到寫住凡買滿50元, 就送25元禮券, 其實, 這個係聖誕節高消費期過後, 係好普通喎. 

只是在禮券之外, 裡邊還有衫褲做緊大減價, 原本$60一條褲, 減到$10不突只, 再有40% OFF喎, 即係$6一條褲. 嘩, 我當然入去睇睇啦! 一睇, 才知道原來係斷碼衫褲, 最大係32"褲頭, 仲係得番一條, 其他的, 都係31", 30", 29".....

只是在我睇睇下的過程中, 有個唔知係中東或南美老女人, 帶住佢個十幾歲的仔, 明明我已經企左係D衫褲前邊, 佢成日插係前邊, 謊死我同佢爭咁.

最激氣係佢係我面前, 搶左條鮮橙色的褲, 我心諗, 洗唔洗咁爭法, 我都唔會著D咁樣色的褲, 就決定讓俾佢先囉....

後來佢攞左好多條褲入去試身室俾佢個仔試, 我拿了幾條30"的褲. 其實, 都唔洗爭啦, 佢個仔頂多只岩一條32", 其他的31", 因為係SLIM FIT的, 佢個仔對腳咁粗, 點岩呢? 連穿都穿唔到入去.無錯咖, 這裡大減價D衫褲, 不是因為質量差, 而係因為裁剪太FIT, 但D人個個都太肥, 著唔落囉.

我係自己條氣唔多順之下, 拿起佢個仔放番回去的那2條, 入去試身室著出來, 係佢地面前曬下命; 又在唔多順氣之下, 把這2條31"的褲都買下, 連同另外3條30"褲和2件加細碼裇衫, 一同拿出去俾錢, 7樣野, 總數都係57元, 另外間店再送$25禮券, 我可以下2個星期回去任何一間店, 用左佢. 

其實我自己唔多習慣著咁鮮色咁窄身的褲, 因為我自己唔落BAR, 唔去CLUB, 更不會想著在任何女性面前, 來個眼前一亮的刺激, 根本就買來無用. 怎樣也好, 我只是想為中國人爭番一口氣, 讓人家看看中國男性優越的一面, 是很多外國男性無法可以比擬的. 



PS: 一向都唔明白, 點解個個唐人女仔, 咁喜歡嫁西人, D西人男性那裡有我地這些唐人男性咁清細? D鬼妹常常時叫我這類唐人男性為 CUTE & NEAT. 


其實, 問題應題係..... 某些唐人女性家裡的男性出左問題, 又或佢地家裡的男性唔爭氣囉. 


還有, 大家做母親的, 如果家裡有囝囝囡囡, 不妨俾佢地食用多D牛奶芝士酸奶, 等佢地骨架大D高D, 又可以俾多D唐人青菜和西人瓜果佢地食, 等佢地身裁纖幼一點, 面容清秀一點, 唔好俾佢地食咁多煎炸野, 連家中煎蛋或炒菜都盡量避免, 因為會OVERHEAT D食物. 咁樣環境下成長的囝囝囡囡, 外表一定會給人一個深刻的印象, 希望我咁講, 能夠幫助大家養大一個一表人才或儀態萬千的囝囝囡囡. 
















































































沒有留言:

張貼留言