2014年1月8日 星期三

我這裡間自助壽司店

前幾排係本地中文報紙上見到賣廣告,  其實我自己麻麻地壽司咖咋, 只是我D侄仔侄女個個都好好, 諗住如果佢地來自探我, 點都要帶下佢地去食番餐壽司咖, 如果唔係, 我這個叔叔唔係係佢地眼中變得好OUT. 

其實我都諗住食夠飽就停, 我第一第二張紙都係叫左6-8舊咋. 只是間野可能用D料算係貴, 都算精美, 所以所有野都係好少好的適囉. 寫到第三張紙叫後, 佢地就有心慢慢咁來收我D紙. 

知先我一開始第一二張時, 叫多D啦..... 初頭都有個侍應同我暗示, 點其他一份一份果D, 我唔明佢意思..... 算啦, 價錢又唔係貴, 人家做侍應, 都要聽老細講的, 我也不想難為人家, 話哂自己比人家幸福一點, 讀書時唔洗出來打工賺學費. 

我自己做食客的, 我都知道下次我侄仔侄女來, 我一定唔會帶佢地來這間了..... PHASE OUT 左一間, 仍有幾間要去試呢..... 哈哈哈




4 則留言:

  1. 我都一般,不會時常食,怕食生既野囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 生魚肉係高危食物, 隨時有種寄生虫和病毒, 不過, 佢地用-30C處理過半小時, 應該殺死好多了

      刪除
  2. JJ ~
    你真善解人意,可以從另一角度看同一事情,永遠都會開心些,幸福些!
    我是超級喜歡日本料理的人,刺身、壽司、天婦羅等等都愛不惜手。當然生肉也不宜多吃呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我初時都有點不快, 但想通了, 就舒服了.

      刪除