2014年1月14日 星期二

你願意娶個女博士生呢?

哈哈哈...... 這個係最近國內最HIT最火紅的網上話題呢..... 事緣於有人把某美女博士畢業生的相, 放在網上來為他徵男友, 但係呢, 竟然有3成人表示不願娶女博士生喎. 

好多人以為博士思想精密到高不可攀, 轉數比平常人高, 其實, 很多人唔知道, 但我知道呢, 攪研究攪學術的人, 心思係好簡單好直接咖咋, 有時佢地簡單和直接到..... 好多人頂佢地唔順咖, 覺得佢地好似老馮咁咖. 

讓我講講, 如果我有天要娶個博士老婆, 我會有D乜野顧慮先.... 第一, 做研究的人, 蔽首研究, 有時沒時沒候, 連夜深也會忘了, 連晚餐都忘記回來陪我食; 第二, 這些人通常無乜金錢觀念, 並不是不儲蓄, 而是佢地唔會在意, $2磅提子和$3磅提子的分別, 對於我這些理財精細的人, 真係會成日俾佢地激死我咖; 第三, 我自己唔攪研究, 朋友圈子同佢地唔同, 甚至我會頂佢D朋友唔順, 所以大家婚後, 一定無乜共同的朋友和社交圈子. 



PS: 真係羡慕佢, 竟然有人偷佢張相, 來為佢徵婚, 而我.... 嗚嗚嗚, 俾人偷相來, 夾硬話我係果個又黑又肥又矮又老又醜的李某..... 我其實係個高白俊來咖嘛, 個無潦人實在太過份了.




2 則留言:

  1. Mr JJ,
    不要嗚嗚的, 個女博士都夠無辜啦!讀得書多都俾人嫌棄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁..... 他的遭遇十分平常咋, 3成人唔係算少囉.....

      你有無聽過一句... "靚仔無本心, 靚仔最花心." 我可以同你講, 絕大多數的女性, 都會對靚仔有戒心, 都會唔多情願嫁俾個靚仔, 剩下少數的那些女性呢, 佢地一係好霸道(要個男方好似佢扯線公仔), 一係好想追尋刺激的女性, 會同個男仔講, 男人不壞, 女人不愛.... 這類女性, 通常都喜歡婚外情.

      刪除