2014年1月23日 星期四

我的買股投資方法

其實係好簡單, 先找了一張優質股清單, 然後RANK D 公司, 分3級. 

我手中有錢計劃買新股票時, 其實唔係直接買入佢, 而係先賣股票的PUT期權, 選的期權合約大多都係2-3個月後, 比現價更低的股價來買入. 如果到時跌低過約定價位, 就用那個約定價位來買入, 只是當我賣這個PUT期權時, 人家有錢俾我. 

這樣, 我手中有錢買新股票而唔直接買, 人家俾錢我, 讓我在未來股價更低時來買, 我係有著數, 只是, 缺點係如果隻股票係咁升, 我就會走左寶. 

上邊, 我唔係講我會分3級股票, 最優質的股票, 我會進取一點, 手中有1萬元來買股, 我會賣出股價萬3元的PUT期權, 中等的, 我只賣出股價1萬元的PUT期權, 較劣的, 好小心才賣出PUT期權. 

講下我的實戰經驗, 由90年代開始, 已經咁樣去做, 當時蘇聯解體, 美國經濟向上左十幾年, 到911後, 美國經濟才慢下來. 911前我這樣投資法, 真係賺了唔少錢. 但係911和後來2年, 我蝕了911和之前一年所賺的錢. 我就得出一個總結, 這樣的投資, 一定要係經濟起飛時來做, 一到經濟放慢, 又或好似2008年金融海嘯咁, 就一定無運行. 

所以我一到2006年美國樓市出現泡沫後, 就沒有再賣期權, 如果有股票好, 我直接買入放埋一邊就算了. 2009年股票跌到殘, 我更係直接買入. 直到前年, 我試了一次賣期權, 開始有錢賺了, 上年我賣左8次, 只有只黑莓要買入, 現在股價回升, 已經升過左當初買入的價位了, 連賣PUT的錢, 帳面有20%升. 

有人說, 美國未來10年內, 因為頁岩氣開發, 不單減少能源進口, 更或能做到自給自足, 經濟又會起飛, 我想我又會蠢蠢欲動了...... 



 



3 則留言:

  1. 在現時莊家操縱下, 做散戶的, 總是先蝕頭籌了!
    一句講晒, 價位上落, 好難捉摸, 只是投資公司賺硬!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定咖, 基金佬和莊家要交功課咖, 佢地要做靚盤數咖, 我地唔洗, 可以等, 可以買一些受壓的好公司, 放係度等幾年, 自然就會升到陷陷聲.

      刪除
  2. MR JJ,
    請問:
    1. ......我手中有錢計劃買新股票時, 其實唔係直接買入佢, 而係先賣股票的PUT期權, 選的期權合約大多都係2-3個月後, 比現價更低的股價來買入.....
    依照你所言, 即是賣空, 到時才補倉, 因為你沒貨在手, 是否要繳納買賣股票個間銀行既利息?
    2. ......這樣, 我手中有錢買新股票而唔直接買, 人家俾錢我, 讓我在未來股價更低時來買, 我係有著數......
    可以舉個實例嗎? eg. 假如,TD BANK 現價是十元, 是否你會去賣出 2~3個月後, 價9元的TD股票期權呢? 謝謝!

    回覆刪除