2014年1月21日 星期二

我如果現在回港, 係乜情況下, 最危險?

哈哈哈, 我這裡天氣好凍呀, 又悶到死, 不如我攪下笑先, 同大家玩番個猜迷遊戲先得......

大家估下, 我現在回港, 在什麼情況下會最危險? 

答案係去..... 有得揀呢..... 

A. 去黑社會開的夜場同人爭女仔

B. 去四川酒家食麻辣火窩, 因為我對麻辣有過敏反應

C. 過馬路

D. 上去深圳食D不知名的三禾宴, 聽說係禾虫, 禾花雀, 最後係和味龍, 我大約對這些虫虫龍龍會反胃. 

E. 朝早未天光, 係砵蘭街或元朗天水圍球場度行. 

大家也可以自創D答案出來, 俾我參考一下.... 

我現在諗到的答案呢, 明天或後天公佈. 

還有一個問題, 如果我係香港街上面, 拖住個鬼妹女友, 會否俾人來揼? 現在香港D人, 會否走來問我, 唐人都唔追番個唐人妹?






8 則留言:

  1. Mr JJ,
    我估會是C了!
    因為以你的穩健性格, 其他冒險野, 唔會試!
    至於C, 我回港都有問題, 何況你居住在滿地可, 斷估都無溫哥華咁車水馬龍啩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 你真係好了解我, 我真係好穩健咖.....
      其實香港有些地區, 交通還唔夠美加有些地方咁繁忙, 只是方向唔同左, 左上右落, 和 右上左落囉

      刪除
  2. 我都覺得係C!因為如果換了係我,我已經忘了左上右落了!
    而家在香港地,拖個男人行街都唔出奇了,基民同志正努力爭取合法!連議員都可以是同志啦!所以JJ先生拖鬼妹出街,無人會理你的!^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我現在如果返香港, 過馬路前, 我會左右都睇下囉....

      如果無人理會我, 咁都好呀.....

      刪除
    2. 就算係而家,我也是一樣兩邊都睇,睇到清清楚楚才過!

      刪除
  3. 我就覺B啦, 敏感可以死人的 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 過敏真係會死人, 我有朋友連磨菇都唔碰得

      刪除