2014年1月1日 星期三

唐人超市生意難做的原因

昨天我去唐人超市買餸, 行行下, 有個肉食部的店員, 拿著一包先前顧客要求切好的肉, 來跟我說些我聽不明白的煲冬瓜. 

我見佢有點勞氣, 聽佢口音就知道係廣東人, 我叫佢用廣東話同我講. 

原來佢抱怨著D顧客把先前要求切好了的肉, 拿了後卻丟下不要. 

佢D煲冬瓜咁差, 都要抱恐咁同我講煲冬瓜, 唔洗問阿貴, 佢以為我係斯文有文化的北仔, 想我向我D"自己友"反影一下, 只是令佢失望, 我都係廣東人話廣東話. 

真係唔怪得佢勞氣, 因為切左D肉之後, 包肉就沒有人再要了. 我就叫佢寫張紙出來, 叫D人唔好要求切肉之後又唔要丟左係度, 佢竟然話D人叫唔聽. 

這個反映一事, 佢希望有人幫佢呼籲一下, 但自己又唔想做醜人囉..... 

我地D老華僑就唔會咁做, 人家開超市來便利我, 當然係為左利潤, 但我個人也希望人家生意做得住落去, 好等我有地方可以時時去買唐人餸. 

我以前來滿地可時, 真係乜都無得買, 煲湯的墨魚乾, 最近都要落波士頓或多倫多買. 現在有咁多唐人超市開左, 其實我真係希望間間都做得住落去咖, 唔好攪串個PARTY咖. 

PS: 其實, 這些人要求切肉後又丟下, 這些人去大陸人開的超市, 就一定唔會咁做, 因為怕俾人用最糠最粗的方法來非禮全家. 哈哈哈, 大家會問, 我點會知道個老闆唔係大陸人, 其實, 好簡單, 因為大陸人最喜歡果D野, 這間超市無或好少有得賣, 如果我無估錯, 這間超市個老闆可能係南洋華僑呢.....


2 則留言:

  1. Hi, Mr JJ,
    Happy 2014!
    D人乜咁無良心? 我們這邊超市要顧客俾咗錢先做加工! 你教吓佢地啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有D人真係好無良, 真係要同間店講, 叫佢地先收錢才俾貨.

      刪除