2014年1月26日 星期日

明天股市如何?

上星期結尾前卻大跌.....

不知道明天星期一如何?

不過, 我只知道, 大勢係起時, 任何跌的時候, 都係買入的好機會. 

我手上的選股名單己經預備好, 下個星期就會拿出來用了. 


9 則留言:

  1. 跌?不會跌一天的,可能會跌一頭半個月,你會分享下們的選股名單嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我果D係美國股來咖, 可能大家買時, 會隔涉少少囉

      刪除
    2. 一點都不隔涉,我有美國股票戶口

      刪除
    3. 希望我咁做, 係做一件好事, 你地唔會蝕錢, 因為照我的經驗, 我係好小心, 所以大數情況只係走寶, 但蝕錢時就不會太入肉. 我現在講住幾隻安全而又長線的好股, 息都有接近3%或以上, PG, JNJ, PEP, KO, GE, PFE, MRK, 以上全都是生意長有長做長賺錢的公司, 差唔多任何時候買, 都唔會死人的. 以下是搏升的工業和銀行股, 要等要捱要守, HD, BA, JCI, UTX, LLY, MFC, SLF, BMO, RY, TD, BNS, HRB, WM, MON, DE, 這些股票波動較大, 我要食驚風散.... 哈哈哈.... 希望我今次唔係好心做壞事, 我真心希望你富貴咖....

      刪除
  2. Mr JJ,
    美股好喎!
    講吓邊隻有潛質啦!
    大概是能源股, 收租股之類吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇上邊, 我係上邊講左, 不過, 我上邊無講能源和收租股, 因為能源價住後幾年, 只會向下, 而且很多能源股係能源價升時, 都無乜大錢賺, 更何況係跌市? 除非係能源股裡的開採業, 不過, 都係少數有睇頭囉..... 收租股係息起時, 會受幾大影響咖, 因為收租股大多都係商業出租客, 息起就會抵消左經濟向好的擴張意慾, 而且, 不少收租股要借錢來擴張或維修, 生意定死左之下, 但息起的因素, 會十分不利佢地, 收租股係息低時, 係好過癮的, 但只是壇花一現囉, 受到政府政策的左右, 一到息口政策向上時, 就會無運行. 有無睇見香港D富豪係低息時, 一味咁分折D收租業務出來, 這個就係佢地向市場抽水和減輕業務風險的手法. 以前美國有不少類似的REARS破產.

      刪除
    2. Woow, Mr JJ,
      高見, 高見, 佩服!!!

      刪除
    3. 如果真係對油股有興趣, 可以睇 XOM 和 SLB, 但電力公用股和收租股, 就唔好咁快買, 起碼等到加息加到咁上下 .<

      刪除