2014年1月28日 星期二

只望朋友富貴, 最驚佢地閉翳

正所謂"少年不知愁滋味", 其實, 一生人當中,最開心的時候, 莫過於青少年時, 因為還有父母頂住D人生壓力. 

我其實係好幸福, 因為我父母係我好細個時, 已經鼓勵我去投資, 而且佢地從來都唔來影響我的投資決定, 只會時時來關心我的儲蓄和洗錢習慣, 一定循循善誘我去好好理財.

因為.... 佢地知道.... 我一定會投資失敗一兩次, 才會想通乜野係投資, 才會行上正途, 而且年少時因為錢少, 人家俾我信貸借的錢少, 損失有限. 用最少的損失, 去學會人生最有用的功課, 我父母所謂苦心良用. 

只是我觀察我父母身邊無乜朋友, 我明白到一點, 因為佢地D朋友個個都係勞苦大眾, 無乜讀過書, 平時唔投資又唔儲蓄, 一到中年後, 佢地D朋友就同佢地相差越來越遠, 到後來就沒有再來往. 

我得出一結論, 如果要KEEP住身邊的朋友, 一定要改變我身邊朋友的命運, 等我朋友唔好同我相差得太遠. 我就開始教佢地去投資, 只是結果卻強差人意呢!

唔知道係咪我講得佢地唔明白, 又或者係佢地聽D唔聽D? 我都同佢地講, 選一渣好股係個名單上, 見到股價抵買時, 就先賣出比現價更低的PUT, 如果要買就買入, 唔洗買就賺PUT的價位, 再等下次拾平貨. 

只是結果係.... 有一個朋友, 夠膽死走去做外幣期貨, 收左幾個月的錢後, 突然有天佢被迫停倉, 埋單時尚欠3-4萬, 後來庭外和解, 10萬美金本金無哂.....

另一個朋友, 走去做指數期貨, 收左幾個月甜頭, 又係蝕錢40%錢離場. 

另一個朋友, 走去靠賣PUT來支洗用, 唔係好似我咁, 目的係去買正股來投資, 又係蝕錢, 不過, 蝕得最少錢果個係佢囉. 

自從這些朋友的故事後, 我真係好怕同朋友講點去投資,慌死我班朋友又蝕錢, 哎呀, 見到佢地閉翳個樣, 我心都實埋呀.

PS: 其實, 我同親果D朋友講投資, 大多都係一表人才, 一幅貴氣之相, 唔會頭尖額窄, 而且大多都係女性心中的白馬王子. 係我心中, 尤其我住係外國唐人少, 真係好想KEEP住D貴氣的唐人朋友, 希望大家共同進退, 大家順利結婚生子, 大家有個美滿家庭, 將來大家的兒女都成為好朋友, 大家守望相助. 只是結果, 這些朋友個個都現況不太好呢, 希望唔係我烏雅咀, 試圖改變人家命運不成吧!






沒有留言:

張貼留言