2014年1月5日 星期日

褲穿霳的原因

記憶所及, 我真係從未著到D褲穿霳咖喎.....

昨天第一次見到, 條LEVIS 牛仔褲洗完後, 拿起一看, 才看到蘿友上的布質歪了, 變成一個大霳. 

以前我真係未試過著到D褲穿霳, 初時還以為係神保守我, 初來移民時, 收入無現在咁好, 神讓我衣服不穿. 

但後來想深一會, 才記起, 初來加時, D衫褲係香港帶過來, 通常著一兩年就嚴重變色變型, 又因為我時時著舊衣服來修屋修車, 所以, 衣服未到穿霳, 就已經丟進垃圾桶. 

現在唔同了, 在加記買D衫褲, 大多好耐著, 不會洗幾洗就變色變型, 可以著到穿霳才丟. 

其實, 這樣都要感恩咖, 因為香港買的衫褲, 著一兩年就要丟, 這裡著幾年才穿, 年中慳唔少錢. 還有, 現在我比以前收入好左, 個人經濟穩定下來, 修屋和修車已經可以用錢交給別人去做, 自己不用再咁辛苦. 這些實在是感恩的地方呀....

以前香港D窮人褲穿霳後, 仍然要繼續著下去, 現在我幸福得多, 穿了霳後, 自己可以氣直理壯去買過新的, 所以現在和以前講的褲穿霳, 是兩碼子的事情.


 


7 則留言:

  1. 我今日都發現五年概Levi's jean都係穿霳, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 穿係邊度, 還可以著嗎? 哈哈, 我條就唔可以再著了, 好穿唔穿, 係蘿友果度穿霳, 哈哈哈

      刪除
  2. 哈哈,有些人專登整都穿話型架!( ^)o(^ )

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係專登整穿佢咖..... 係磨得多..... 為何磨得多? 唔知係咪我坐不定, 成日係坐位上昱昱貢, 我阿媽以前細時同我開玩笑: "屁股尖不甩, 無時坐得穩." 哈哈哈

      刪除
    2. 何解又有某人來, 話你係騙子呀? 同那人有咩過唔去呀?

      刪除
    3. 嗄, 係呀? 等我去你度看看, 係誰人先? 可能我一唔講遊記, 講自己日常瑣事, 有人覺得我衝撞左佢...... 哈哈哈

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除