2014年1月9日 星期四

有份正職就可以高枕無憂?

UM..... 最近我個牙醫升左呢, 講到明唔再同人補牙, 只做牙冠或牙齒整形這些高層次的野, 佢間醫務所就請左個後生的牙醫來做補牙. 

只是這後生牙醫同我補過一次後, 我總係覺得我以前個牙醫好過佢十萬八千倍, 最少我以前個牙醫會諗好多辦法同我保住D牙. 而且後生牙醫收得我好貴, 佢上次仲同我講, 佢一到聖誕節, 一定返香港SHOPPING, 唔怪得佢收得我咁貴. 

咁岩最近又要補牙(唉, 人年紀大左, 身體就要左補右補), 真係好想找番以前個牙醫同我補嘛. 

昨天機會終於到了, 因為今天番風好凍+路上全都是滑冰, 好多人取消左約會, 咁岩我以前個牙醫今天有人取消左約會, 就打來問我, 可唔可以今天早上去. 

換著係其他人有份正職, 就無得咁做, 偏偏我這些無固定工作時間的人, 就可以立刻去到. 

無錯, 誰人最能緊捉突然來臨的機會? 當然唔係有份正職果D人啦, 當然係我這些外表睇落無固定職業和收入的人仕. 

有時, 有些人的思維定死左, 以為一定要有份正職(我以前間教會D人就係咁諗), 才會生活安定. 不過, 我可以同大家講, 越係俾份正職縛死, 越係捉唔住來臨到身邊的機會, 越係容易俾職場推到邊沿. 

最近, 以前那個偷我相的人, 又來到BLOGSPOT了, 又係度話我係飛佢果個男人李某. 真係唔多明白D人可以有咁樣的思維, 十幾億中國人, 分散係7大洲5大洋, 竟然可以傻得咁渾秦..... 佢不如話我係李+X, 哈哈哈..... 反而可能有更多人會相信. 

而且, 佢都將佢個李某大照登通網上, 任何人一見疑似李某的人物, 都會想起佢曾經被個醜男斯騙, 都無人會想做第二個蠢人.



1 則留言: