2014年1月22日 星期三

哈哈哈, 昨天的答案其實係......

嘻嘻嘻...... 哎喲喲...... 昨晚我這裡好凍, 今早起來, 才發現凍到-30C, 由昨晚食完飯開始, 已經進入冬眠狀態, 直到今早, 十分不情願地由床上起來, 走去返工了. 

好了, 答案欠左大家的, 現在來還答大家..... 

其實, 我知道我有D乜過敏咖, 所以, 如果我知道那些酒家有那種食材, 我通常都會避免入去那些餐廳裡. 四川火窩酒家, 就算我唔食火窩, 我都驚佢地用相同的香草落係其他食物, 又或一個唔覺意放錯左, 又或鞋親下.

其實, 我好怕入印度或南洋餐廳, 食物裡頭好多香草, 有機會引起我過敏呢. 

還有, 我唔落BAR或CLUB,  好怕人多有流感, 所以我回來香港都唔會去夜場咖. 

我回港時, 就算半夜睏唔著, 我都唔敢四圍走, 頂多搭下夜班巴士, 尤其砵蘭街或屋邨球場這類地方. 

最後, 我對某類食物有過敏, 我也不想增加身體對其他新食物的過敏, 所以係唔會食野味, 禾虫禾花雀, 應該係野味吧. 

所以, 其實, 到最後, 是那類我不能避免的地方, 就係過馬路, 哈哈哈, 因為我這裡係左落右上, 香港係左上右落, 唯一最安全的方法, 可能係過馬路時, 兩邊都睇清楚才好過.


 

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈哈, 香港仍然有很多地方無紅綠燈咖, 就算旺角咁多人咁旺, 都唔會係每個街角有紅綠燈呀

      刪除