2014年1月18日 星期六

開放式婚姻

最近在我這裡西人的男女配對網站上, 參觀了數個晚上, 發現了一些已婚人仕.

其實, 人家有自由嘛, 而且人家還如實地登上自己已婚, 這樣你情我願下, 真係無乜問題呢..... 

只是豬事八掛的我, 就開始留意這些人, 希望找到這些已婚人仕, 婚後仍想在配偶之外, 找新配對的原因. 

俾我搵到的人中, 有相當一部份, 並不是標示自己婚姻不快, 而是感到婚姻十分偷快喎, 更有些人標示自己的婚姻為 Happy and Open Marriage. 噢, 咁樣即係乜意思呀?

後來上網一查, 才知道係指這些夫婦容許婚外性關係, 有時, 更不單只是異性的性關係, 更包括同性.

其實呢, 我面對這些人所結構的社會和婚姻, 真係有點無所適從了呢, 真係擔心我有一日會痴左線呢.

下圖為影星Will Smith, 有八掛雜誌報導, 佢這段維持16年的開放婚姻宣告終結, 更有說, 事緣因為其太太要佢澄佢同性戀換角遊戲的傳聞, 唉..... 









2 則留言:

  1. 回覆
    1. 係囉, 不過, 現在的一紙婚書, 大多都係對男性十分不利, 上到庭, 個官會傾向女方那一邊, 其實, 現在已經係男女平等的社會, 有很多女性收入還高過男性多多聲

      刪除