2019年4月5日 星期五

加國華人自殺 1

我這裡快要春回大地, 就有人出左篇文, 講佢做翻譯, 本地加國政府手中幾個華男客死異鄉的個案, 要找他來協調和溝通他們在中國的家人. 都係咖, 冬天已經令人低低地, 就唔多方便講這些硬話題, 等到春天才好講呀!

一個因為打"檯底工"時, 遇上工業意外而身故; 其餘的, 都是抑鬱而自殺. 但都有相同的地方, 中年/獨居/孤僻, 在中國時高學歷, 有著受人羡慕的工作, 志氣不凡, 被認定是社會高上階層; 來到加國後, 一事無成, 活在低階層, 甚至靠福利過日子, 有些死前更欠下一屁股的債和租金. 

我JJ有時會懷疑自己, 自己今天在加記撈得OK, 是人家俾面, 是人家社會制度下的利益既得者, 也有自己家人多年的苦心裁培, 可能我JJ再轉個別外一個環境, 可能一切都不再咁順利! 可能這些在這裡越撈越梅的男同胞們, 都是在國內受人捧著出來, 但一轉轉環境, 他們頭上的光環就不再.

不過, 其實, 我是有接觸過這些類型的男同胞, 發現這些人唯一最大人生快樂是打機, 而且仲可以日以繼夜咁打. 約他們出來大家交誼一下, 我請食飯飲野都無問題, 只是這些人做人..... 不知道佢地習慣左係國內受人熱捧, 還是打機打到自以為自己係天下第一, 佢地係世界的中心咁. 出來又遲到不特止, 找我出來幫佢地手, 就好似奉左旨咁. 

算啦, 佢地做人做到咁, 都可以預計到會有乜事情發生了, 與人無尤呀!




2 則留言:

  1. Nowadays many young peoples are obsessed by the video games. Both the companies selling these games and the peoples who play these games every minute are responsible. 與人無尤呀! 打機=taking drugs

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉..... 是呀, 應該立法, 把打機列入如軟性毒品的行列.

      刪除