2019年4月9日 星期二

我的初心 - 得閒多搵銀, 無事早D抖, 常來照照鏡, 莫使暗瘡生.

係咖, 退左休後, 真係多左同人嗌交, 可能這個就係"退休後綜合候群症"了, 呵呵呵......

好啦, 都係時候UP UP 我JJ由後生開始時, 我的初心了......

係咖, 有閒情逸緻, 咪用來同人嗌交呀, 去搵多D錢錢唔好咩? 當然, 錢不是萬能, 但一個如果連錢都不能去駕馭, 不能去規畫的人, 談何有能力去處理更複雜的事呢?

岩咖, 咪扮到自己好忙咁啦, 咪扮到日理萬理, 成個亮明諸葛亮咁. 無乜事做, 唔係早D上床睏覺豬豬囉! 車, 到世界有需要我時, 我先出來獻世亮相啦, 現在世界無需要我JJ嘛, 咁我唔係摺埋一邊睏下覺覺豬囉. 我健康好時, 起碼可以減低社會上對醫療資源的需要, 減少醫護人員的工作量嘛!

嘿, 我真係因為照鏡, 俾人罵我係外貌協會會長喎! 唔..... 成班都係蠢人, 照鏡除左係睇自己乾唔乾淨, 儀容整唔整齊外, 仲係睇埋自己的身體有D乜野要注意. 例如面色咁, 面色唔夠紅潤, 就要小心了, 可能係大病的先兆, 我就係有個阿伯舊同事, 放工時都仲見佢行得走得, 仲同我雞喙唔斷, 但面色暗沉不單只, 而且還面帶晦氣, 結果佢果一晚晚上就中風後往生了. 又如果佢有留意下身體, 注意下自己面色, 就唔會咁快去左囉. 

好啦, 其實做個太平盛世的人, 有福就要識得享, 唔好成日以為自己係世界再造者, 世界救贖者,. 無咖, 做人呢, 唔好攪串個PARTY, 唔好破壞世界, 間中有D咁多多的貢獻, 就已經OK了.








沒有留言:

張貼留言