2019年4月20日 星期六

大家網友, 我有守承諾咖! - 十年敗家創舉

好啦, 我仲記得我那10年之約啊, 我當時講, 如果網友教我影相, 我將來影到靚野, 就係網上無限量登出, 我有坐言起行咖.

只是.... 嗚嗚嗚.... 我前年買果部航拍機, 因為係零下多度起飛之下, 鋰電池係低溫下突然失靈, 上年初冬裡的一場急墮意外, 由幾百呢空中, 急跌落初結冰的湖面. 

初時都見住部野係湖面咖, 只是湖上初結冰只有1吋冰, 而冰的厚度唔夠10吋, 部機就算無跌爛, 都不適宜行出去拾番返來.

最後, 幾個鐘後, 初頭見到部航拍機慢慢沉DD, 越沉越多, 終於完全沉入湖中, 個感覺完全好似以前細個時, 睇果部"大和號沉沒記"咁.

噓, 攪到我成個冬天都低低地, 始終見到D錢錢跌左丫嘛..... 再無心情再添置D新野, 唉...... 慘呀!

最近才有心情走出幽谷, 走出去昅昅後, 發現有新野, 添置了 GIMBAL, 比香港鴨記仲要平, 第二樣, 係一部3/4" 可換鏡頭相機, 雖然比全相片要細, 無咁正, 但對於我來講, 已經好正了, 跟機有14-45MM, 45MM-150MM, 再買多支100-300MM, 有諗過買支100-400MM, 但係好貴囉, 我都係實淺我的承諾之嘛, 唔係出去搵食, 就算了.



支住上期先, 去片.....



現在,我較傾向買些可以自行更換保護鏡的相機, 好似我部舊G-12咁, 果次係美國COLORADO, 急住影野鹿, 撞花左個鏡頭, 後來要再買過部GX-1, 唉, 敗家呀!


2 則留言: