2019年4月3日 星期三

今日同人嗌左交, 呵呵呵!

唔知係咪我患左個"退休後綜合候群症"呢嗄? 以前係網上, 我真係唔會反駁D人, 因為忙住搵銀呀( 大佬, 我自知自己天生福薄之命, 真係咪捱到67歲法定退休年齡先來退休了, 快快搵多D銀, 快快唔洗做, 唔洗捱到身子差哂.) 

可能退左休後大把時間, 又唔知道係咪無乜野做, 所以才花時間去反駁人.

事緣係有人說了一句"佛祖留心中", 我就好心去勸人, 唔好長期戒葷食, 免得有骨質疏鬆, 我就講: "酒肉穿腸過, 佛祖留心中". 咁, 就有人出來罵我大不敬口中作業(還是孽?). 

好啦, 我再講全首詩: "酒肉穿腸過, 佛祖留心中, 世人若學我, 如同進魔道." 唔知係咪我學左D網紅果D壞習慣, 死都要嗌番生佢. 我就指出, 全段大意, 係叫人唔好東施效顰, 佛祖茹素多年, 但世人未必可以, 因為現在流行一個叫骨質疏鬆的病. 


之後, 就有人出來勸我, 話我想得太多了,唔好將簡單D事來複雜化.... 仲講.....  轉眼成空我們便如風而去, 何必自尋煩惱? 等等云云....... 

唓, 又唔好見佢走出來勸之前果條友, 話佢想得太複雜 - "菩提本無樹,明鏡亦非台,本來無一物,何處惹塵埃?"

噓...... 我就梗係唔執輸啦, 同佢講, 佛家說的生老病死等苦厄, 除了生死是一瞬間之外, 老和病都是經年慮月的折騰呀. 

唉..... 我當時真係想起, 袁潔瑩和呂珊.... 佢地個個都是一等一的美人杯子, 但年紀一大, 就受盡骨質疏鬆病煎熬了. 至於萬人迷大美人王祖賢, 我真係希望佢永遠不會受此病所影響到, 永遠出來時, 都可以留給我們一個美好的回憶.

PS: 大家可能會問, 點解我JJ成日話自己福薄之命? 其實, 我係果D食極都唔會肥的人, 而且仲係著任何衫褲都會好好睇果D人, 就算我父親以前成日話我, 係加記買的衫褲好闊, 好似帆杆撐住塊帆咁, 但都著得好好睇!  不過, 這個就係骨質疏鬆病D人的最大特徵呀!

我慶幸是男人, 就算天生有骨質疏鬆病的可能, 都不會如女性的嚴重, 也慶幸我自己吃到乳奶類食品, 我自己也不是吃肉狂, 只是少許肉, 再加2-3倍份量的豆和麥. 還照醫生指示的葡萄糖胺+OMEGA3+VIT D, 每天花一小時做柔軟體操, 這樣也不能保證免於骨質疏鬆病呀.

真擔心班友, 日日係度念經打坐, 日日唔食肉, 又食唔到乳奶食品, 再加唔去睇醫生, 唔食葡萄糖胺 + OMEGA3 + VIT D (這些全是由海產/魚油/動物脂肪中煶煉出來, 屬於葷食), 將來人生就大Q鑊了, 比去教會班友, 人生仲更大鑊呀.

唉, 我真係見過有個肥婆, 真係肥婆來咖, 佢廿歲女讀大學時, 就開始信佛茹素, 到左佢今年快40歲時, 肥胖超重的身體, 竟然被確診為骨質疏鬆病患者. 嗄, 更大鑊的, 佢因為長期茹素, 現在每次食肉, 就會把食物嘔吐出來.......  我都唔知點同佢講好了, 先減肥呀? 還是先習慣重新適應葷食? 本來想勸佢去食由動物煶取的人工蛋白質, 但一見個價錢牌, 我就知道佢無力負擔了. 

果個肥婆仲成日走來老點我, 話我慧根極高, 已經為我找到個得道高僧, 來為我剃渡做和尚.  我唔騷佢, 佢就好似我以前個牧師咁, 來罵我這個那個, 最無厘頭, 一時話我乜乜慧根, 一時罵我精神錯亂.

噢..... 妖..... 點解D人唔可以係佢地自己走錯了的人生中, 得到一些啟發? 最少, 去勸人唔好走上同他們自己一樣的錯路呀.






2 則留言:

  1. 回覆
    1. 信呀! 一嬲都信呀, 只是我控制不到我會遇上D乜人, D人口裡會講乜. 以前去唐人教會D人亂UP, 我無時間去駁. 現在退休有時間, 遇到其中一D人信佛, 但係我面前講歪理, 我都唔係駁佢地, 只是希望對方將來人生唔好大大鑊姐.

      刪除