2019年4月19日 星期五

好心妳啦.... 放過別人 = 放過自己

大家都察覺到香港那件"安心事件", 咁就有好多人走出講野喎! 

其實, 言論自由下, 都無乜所謂, 只是就不要再在人家傷口上灑鹽, 太無德無品了. 

人家記者會都開完了, 就算當事人表現出的態度, 點唔合你滿意都好, 咁都係人家兩夫妻和另一對男女的事. 

好啦, 你受到欺騙了, 誤以為人家好純品, 用左好多錢去買演唱會飛! 我明白的.


係囉, 咁多港女港男係度講"安心事件", 點解我會咁留意這港女? 

皆因為佢曾經走來撩我講野. 果次我回港, 係沙田新城廣場百記度買格仔餅食, 佢走埋來溜我一齊買, 一次買2個, 會平D. 好啦, 買完就大家田雞過河, 各自走人, 佢竟然同我講: "先生都係平一蚊咋喎!" 暗示要我問佢交換聯絡方法. 唔, 其實, 比佢更主動的女性, 我還見過不少, 只是果日, 又係我留港最後兩天, 都無乜機會再同佢深交, 我就笑一笑走開了. 

後來, 係YOUTUBE上見番佢, 原來佢係網紅來咖, 不過, 佢講D野又幾"嚇人", 曾經有題目講"濫交", 仲成日出賣佢D朋友私隱, 係網上講佢朋友D私事. 真係慶幸果次無留底我的聯絡方法, 少得麻煩去打發這些人走開.






沒有留言:

張貼留言