2019年4月21日 星期日

從"安心事件", 看出人性的謬論和偏見!

"安心事件"裡, 大把人走出來評論, 可以見出人們八掛, 和喜歡做"無牌裁判官"的人性.

只是, 也見到很多人的謬論和偏見囉....

1. 貌美 不= 喜歡亂攪男女關係 - 是的, 天生貌美的人, 會受到更大的沖擊, 只是由細到大, 習慣左, 就已經可以絕緣了. 最容易頂唔順果D人, 係果D唔係天生果D, 整容整出來, 化妝化出來, 由他們一開始變靚, 就是想用來亂攪囉. 再者, 天生貌美的人, 特別喜愛乾淨, 唔會咁容易跟人有身體接觸, 特別珍惜自己的健康和衛生. 嘩, 咀對咀? 唔認識對方有2-3年, 就不會讓對方咁做啦!

2.外國長大 不= 性開放 - 外國的生活和環境, 係保留和尊重人們的個人性和獨立性, 尊重別人跟自己不一樣, 不以自己一己之見, 來強加於別人身上. 跟別人亂攪的人, 大多都是破碎家庭, 在一個完整家庭長大的人, 大多都不會亂攪. 多年前, 真是曾經有幾次, 我有西人朋友凝視住我, 之後跟我說, 計劃去中國領養個小孩回來. 大家可以看出, 如果某些西人睇住某人, 不是因為性, 而是因為美. 

3. 公認的一對對明星 不= 真實係一對對 - 很多時, 係佢地背後的經理人和老闆形造出來呀, 如某男藝人咁, 獨男(唔係宅啦)一個, 好似我JJ咁, 過左適婚年齡, 就開始唔多習慣有多個人係自己身邊, 就會變得好"獨". 只是好多人會唔抵頸, 一定要整到一對對, 好似打麻雀或挫大D咁! 其實, 造出一對對的效果呢, 只是整出來俾人睇! 

PS: 當然, 大家都睇到, 教徒真係唔會跟婚外情絕緣. 我以前係那華人教會裡, 都時不時聽到有夫婦面對這些問題. 我一定唔會加入, 去做"無牌裁判官", 這些事, 留番俾受過訓練的牧師來做, 這些係惡哽野, 我JJ自問無咁把炮了.

只是我實在懷疑D牧師的輔導, 是否能起到作用? 解玲還須系玲人, 雖然沒有解決不了的事, 最怕不想去解決問題+不想面對現實的人囉.  尤其, 教會裡很多人, 是有一棵玻璃心呀, 不但不面對自己的問題, 還要自義咁去評論別人的事, 把自己和別人問題複雜化囉.









沒有留言:

張貼留言