2019年4月18日 星期四

中醫理念現代化

昨天講開果個扶陽中醫師講, D唐人移民來加記後, 最先有的問題, 係肺功能最先退化. 

其實, 我JJ觀察呢, 唔只加記出入室內時遇上空氣一冷一熱, 令肺功能受損, 也因為加記屋內因為長期閂窗, 空氣唔流通, 或空氣質量唔夠新鮮. 

我家就比較好, 有空調機, 按時把外邊新鮮空氣一點點輸入來呢, 由室內氣管, 傳輸直達全屋啊!

不過, 仍然有地方需要注意, 就是空氣中有塵, 尤其夏天更有花粉, 這些野會積聚在空氣管內. 久而久之, 就會令氣管生霉菌, 從而令人有過敏和花粉症. 

我以前是用靜電吸塵機, 只是我仍然覺得唔夠好, 再加上靜電吸塵機一舊了, 功效大減. 我後來改左用紙的空氣慮網, 不過就要時時去換的, 一見到佢灰左色, 就係差唔多時候去換左佢了.

圖中的紙空氣慮網, 是一新一舊來對比, 冬天用左個半月左右, 就可以咁灰了. 因為冬天時, 外邊全被冰雪幅蓋, 而無花粉, 空氣已經係十分優質了, 都可以咁灰色, 夏天時就要更快換. 

還有, 紙空氣慮網是有等級之先, 慮走越微細的東西, 越係貴, 所以, 我冬天會用些平一D的慮網, 夏天才用些貴D囉. 


1 則留言: