2019年4月8日 星期一

加國華人自殺 4

原本昨天那篇就講完左"加國華人自殺", 但之後我係加記本地網上, 見到有人講, 佢上年係加記正式打左一個月工, 之後就走左出做..... 那些唔俾稅局知道的檯底工, 現在佢交左報稅單後, 咁加記稅局就退左千幾文俾番佢, 佢羅出來係度曬命.

咁.... 我就感到, 我需要再講第4部份了, 因為這人這故事, 正好貼合那些自殺者最初的人生軌道. 

很多人誤以為加記福利好, 只是這些全都是溫水煮蛙. 政府怎樣好福利, 都是最低生活水準以下的福利, 加記政府希望給與國民的生活保障, 是有尊嚴有體面的, 但總是僧多粥少, 到最後, 加國政府當然會拿寶貴的公共資源, 去幫助最有需要的人, 而這些男人人在中年, 當然不在優先的名單上吧!

聖經講, 神幫助那些自助的人. 如果連自己都放棄自己, 那..... 加記政府真是不知道從何來幫助這些人.  

那些唔俾稅局知道的檯底工呢, 不是不好, 只是是散工, 人生像無主孤魂咁, 沒有一定的軌道, 今天做的, 跟明天後天做的, 可以完全不一樣呀, 日後人家只會請散工, 咁來請佢囉. 

但隨著這些人年紀越來越大, 或做得越來越慢, 越來越沒心機, 散工就會越來越少有得做, 甚至當事人越來越不想出外打這些沒有尊嚴的檯底工, 這些人的生活當然每況愈下啦!

跌到一個地步, 再加上, 欠下一身債, 就會走上自我毀滅的路了.

PS: 根本這些一切, 完全跟宗教沒有關係, 根人權也沒有關係, 完全是這些人誤會了加國的福利制度, 產生了那種不切實際的祈望, 甚至到最後, 產生受人歧視的錯覺來指控別人.




1 則留言:

  1. 我見有四篇都講自殺...咁其實加國係咪生活都好有壓力?

    回覆刪除