2019年4月13日 星期六

加記D雪, 不是可愛呀!

大家可能會認為雪係軟綿綿, 好好玩的東西, 不過, 雪落下來時, 未必一定係好似綿花咁咖, 可以係一粒粒的冰粒來咖! 再加上落左來後, 會吸左空氣中的水份子, 變成越來越重, 越來越硬. 

大家睇睇, D雪落係商場上的屋頂後, 係會點? 突然間, 好似雪崩咁, 嘭一聲就滑哂落來, 好彩果陣下底無行人, 如果唔係, 少則斷骨, 大則斷頸呀!


所以, 就要請人來清雪呀, 不過, 唔可以搵個人爬上去清, 因為除時會嘭一聲D雪崩左落來, 就會連人帶雪咁沖落20~30呎下了. 就要用吊臂送個人上去, 慢慢一DD咁來清呀, 咪話唔煩死喎!


我地上一代D港燦以前話, 加拿大D人好懶, 搵食好容易! 其實, 人地唔係懶, 而係做乜都諗左安全先, 而且有時, 做老闆的, 唔可以唔親力親為咖, 睇睇老闆自己著住皮鞋上去視察呀, 咪話唔係"力不到不為財呀!"


所以, 大家可以意會到, 我JJ可以咁後生退休, 都係因為親力親為, 一早就明白到, 力不到不為財的道理, 也所以, 勸勉大家, 年青時要勤力D, 俾心機一D, 而且唔好理會別人講D乜, 自己做好自己的正事.

PS: 大家可能會問, JJ 你有出租物業,  洗唔洗上去屋頂睇? 

係要咖, 不過, 唔係冬天有雪時, 因為出租住宅物業面積細, 積雪唔會好似商場咁多, 唔怕D雪跌落來責親人囉. 

只是屋頂驚漏水, 最初果幾年, 每年夏天我都要爬上去睇睇咖. 後來買左個望遠鏡來睇, 因為我物業屋頂是斜的, 可以由遠處睇到, 都勉強估到有無甩漏, 才決定要唔要請人回來再換過新的. 再之後, 我再買左無人機番來拍屋頂, 就唔洗咁麻煩了. 


沒有留言:

張貼留言