2019年4月10日 星期三

在強國玻璃心下, 香港的引渡法

大家係香港都見啦, 比我JJ清楚很多, 香港一話要立引渡法, 個個大商家都騰騰震, 其中阿大瘤佢係瑪交俾人通輯緊, 就出到聲來抗議.

其實, 佢地驚係有原因, 因為強國玻璃心, 把國內某些人無限地描繪成為受害者, 把一眾港燦描繪成騙子. 

係國內咁多騙案, 無日無之, D人怎會咁順灘俾人呃咖?  

嗱! 我係加記, 就親眼見到D大6人點咁玻離心了, 其實, 他們口中說老移民騙新移民, 說穿了, 就是說加記香港人騙大陸來加記的新移民囉! 其實, 現在資訊咁普遍, 上網問下人, 再去下D講座(全都煲冬瓜的), 就不是唔會俾人呃囉!

我父母初移民加國時, 我因為還未完成學業, 未能伴在他們身邊, 幫他們避開騙子, 而且, 以前資訊唔發達, 真係要自己一步一步咁走過來, 無人問咖.

當時我父母俾經紀點左去買一個無利可圖又殘舊的出租物業(收入不抵售價D存款利息和物業開支), 話幫我父母睇, 隔幾個月後就把鎖匙丟番轉頭. 其實, 我都無再理佢, 我自己事自己攪番掂佢. 只是, 後來卻發現這經紀去我同一間教會, 之後, 就有很多關於我的壞話. 最後, 這經紀欠債, 同別個女人走左佬, 抛妻棄子.

真正做實事的人, 就算被騙, 都無謂花時間來同這些人磨菇了, 無謂同佢死過呀, 做自己實事囉!

今天睇這班國內同胞, 一睇就知道佢地的玻璃心. 我並不是說他們被騙是活該, 只是他們在國內又少騙案嗎? 為何這樣大反應呢?  既然現在咁多資訊有得問時, 佢地都唔花時間去問, 被騙後, 咁就應該沉著應對被騙後的殘局, 想想如何收拾局面, 有的是官方網上資訊.

在這種玻璃心下, 一眾港人曾經係係內地做過生意, 又或賣過樓的, 真係有得震無得睏, 越同大6曾經或仍然有往來的果班港燦, 越係驚到無覺好睏.




沒有留言:

張貼留言