2019年4月4日 星期四

翻看40年前的獅子山下, 才發現人生原來.......

其實, UTUBE 真係好正, 可以睇番以前細時睇過的一些電視劇. 下邊套獅子山下已經有40年了, 可能我細時係香港睇時, 係已經重播左N咁多次了.

只不過, 時隔多年後重睇, 為何個感覺相差咁遠? 我才明白到, 為何小朋友總是充滿快樂? 為何成年人總是充滿著揮之不去的抑鬱和不安?

細時, 看這套獅子山下, 只是知道這套是香港第一套往國際參影而奪獎的電視劇. 

只是今天再看, 人生經歷多了, 才會睇到其中的婚騙案/過埠新娘來港前遭性侵懷孕/過埠新娘被威迫逃走再去騙別一個人. 

原來, 人不要去了解咁多事情, 心裡簡簡單單, 就會活得更快樂. 片中的地方, 是起慈雲山邨前的潦屋區, 居住環境差, 但那時看這電視劇, 卻沒有不快之感, 相反, 現在環境好了這般多, 重看卻帶回來很多的不快. 

不過, 如果我心裡簡簡單單, 唔諗咁多, 可能到現在我要捱得更辛苦, 不可能咁快就可以退休了, 又或可能我會好易俾人呃.



沒有留言:

張貼留言