2019年4月28日 星期日

兒女自殺, 與其怪社會, 不如......

唉..... 不知道是現在資訊發達, 還是現在才發生這些輕生自殺案.

話說, 前幾日, 係上海盧浦大橋上, 發生兒子從母親車裡走出, 一躍跳下大橋自殺.


這個是任何一個父母的惡夢, 尤其現在D人, 只生一個到二個. 

無獨有偶, 聽聞我這裡4月初都有華裔女大學生, 臨畢業前跳河自殺. 就引起這裡唐人街很多亞媽亞太的擔心了, 擔佢地D仔女有樣學樣喎, 因為自殺這風氣, 係可以互相傳染的, 就好似張X榮當年咁.

前天係餐館食飯時, 就聽到有亞太講, 唔好阻住D女拍拖喎..... 會死人喎..... 嘿, 咁, 我JJ係果間華人教會裡, 咁多年都拍唔成拖, 我唔係要攞刀去斬人? 哈哈哈.....

我JJ發現呢, 家陣D人無乜責任感.... 兒女在父母撫養下, 不是對父母有責嗎? 在生兒女時, 女方又應否認為為男方而生兒女嗎? 男方欠了女方嗎? 女方自己沒有責任嗎? 

多年來, 我JJ都一直覺得, 我到老年時, 係唔洗人來幫我的, 尤其現在咁發達, 又有安樂死, 而我自己也不希望去麻煩別人. 所以, 結婚後是否生兒女, 都只是女方自己是否有需要, 如果女方好似我JJ咁注意健康, 現在又已經經濟獨立了, 實在係唔需要養兒防老. 所以, 我覺得, 生兒育女, 係個對社會的責任, 是個延續人類的事, 或延自己基因或氣質的事. 兒女到長大後, 不來麻煩自己, 又可以為社會盡點力, 就已經合格了.

很多時候, 男方計劃生兒養女, 都只是為到女方老紀大時, 有個寄託, 男方自己根本係唔需要生兒女的. 有就好啦, 無也不強求.

只是, 由我年青開始, 我見D人就係咁無責任感, 以為自己係世界中心囉! 我一見到D女性, 誤以結婚只是為到男方, 要男方千依萬就, 咁...... 那就更不用想這些女性了. 

偏偏我去果間華人教會D牧師, 就係利用女教友這些錯誤想法, 來壓我. 我信神, 一直忍佢地, 直到我大約快過適婚年齡時, 祈禱去問神, 這些人仍舊阻住我拍拖, 我應該點做? 祈禱的答案就係.... 咪再理會這些人. 

我可以想像, 那華人教會裡D阿媽們, 現在一定個個都好擔心, 不過, 從她們一開始拍拖, 就已經注定她們日後的兒女會走上這個令她們驚恐的路上, 是她們自己一手做成, 與人無尤呀!








沒有留言:

張貼留言