2019年4月30日 星期二

Zara 褲一條, 最後都無買!

嘻嘻嘻嘻...... 各位, 我JJ一向都好頑皮, 到左現在都係呀.

前幾排, 得閒無所事事, 初頭諗住去齋睇衫褲唔買咖, 不過俾我見到這條 ZARA "男裝"褲, 真係男裝來咖嗄, 唔係女裝呀!

大家估下幾多錢? 係11蚊加仔呀, 

噢, 我又受到好大的誘惑啦, 哈哈哈, 點都好, 入去試試先, 睇睇岩唔岩身先! 結果係......



呵呵呵岩到漏油呀, 怪唔得賣剩係度無人買, 真係無乜西人岩著到上身呀.

大家女網友, 係街上見到條咁樣的褲, 會否吹口哨先? 呵呵呵..... 

不過呢, 這條褲係無拉鏈, 去廁所疴殊殊時, 要解5粒好難解的牛仔褲鈕呀, 唔係一粒呀, 大家著牛仔褲時, 果一粒鈕有幾難解, 大家都有哂經驗了.

諗多一陣, 都係咪攪我了, 點平都無用, 而且, 買到番去, 我都未必夠膽著出街呀.

2 則留言:

  1. 你唔講我真係以為係女裝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係男裝褲, 歐洲人男裝衫褲, 好多都有花咖, 尤其南歐一帶.

      刪除