2019年4月6日 星期六

加國華人自殺 2

大家可能會問我JJ, 係咪因為華人自殺個案, 我就叫大家唔好移民來加記?

其實, 我又唔覺得我地港燦會自殺喎, 最少我這一代的港燦, 係唔會囉..... 

係加記的國內同胞呢, 男性容易自殺好多, 但女性又唔多見乜際, 相反, 我地係加記的港燦, 頂多精神出左事, 大多都係港女囉, 而港男係好少有事喎, 因為點都會找到D事來攪攪佢嘛! 無必要覺得生無可戀囉!

只是呢, 移民這家野呢, 最見人本身的真章囉, 係一個重大的考驗來咖; 而精神出左毛病, 又或自殺, 就係代表這些人根本係唔適合移民囉!

而且, 我地一眾港燦, 移民後唔適應, 大不了就回流囉, 無必要留係加記磨爛蓆咁慘呀!

我最近發現, 越係講得大大聲果D人, 越係最唔掂囉. 就好似D人越猛講人地自殺咁, 越係佢地自己有自殺傾向呀! 

就好似..... 以前那華人教會裡有人提倡老人服務咁, 其實都是他自己家中有這個需要囉. 不過, 我JJ自己覺得, 點解要相信別人有能力來解決自己的問題? 為何自己問題唔自己來解決呢? 人生走到最後, 什麼都要自己攪掂啦! 當然, 可以時不時出外, 看看加記政府有乜服務幫到自己部份問題,  自己唔係改變少少來配合囉!

仲有, 越係唔想人談論自殺的人, 其內心越係懼怕佢地自己有天會自殺, 我就係有個朋友係咁! 

觀察這些人人生最深層次一面, 都是他們埋首怕見現實, 今天沒勇氣去解決問題, 問題越拖越大, 越難去解決, 最後佢地會選擇自殺囉.


2 則留言:

  1. 自殺,是否生活有壓力做成呢!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以港燦的能力,加國生活就不應有太大壓力咖, 不過, 國內有些男同胞有點問題囉.

      刪除