2019年4月29日 星期一

今天去做義, 裝填沙包呀!

大家都知道, 我這裡溶雪+落大雨下, 河水泛濫, 河邊D屋被水浸啦!

好啦, 我剛剛出去幫手裝填沙包, 用來放係受水浸的地方, 來阻擋D泛濫河水流入河邊D屋.

情況.... 大約係係市政府的大型停車場裡, 30噸車頭, 車沙來倒堆沙係地上, 眾人好似我JJ咁, 就一湧而上, 用鏟剷D沙入膠袋, 再用鐵絲封口, 再之後堆係木棑上邊, 再用剷車叉起木棑, 搬去D貨車上, 車去河邊, 俾D人堆係屋前防水浸入屋. 

我JJ當然唔會落到去河邊浴血戰啦, 我好明哲保身咖嘛, 而且我入水即沉喎, 都係唔好攪我了, 命仔尤關, 我都係剷剷沙, 填填沙包, 頂多搬D沙包上車囉, 就係咁大把啦. 

初頭, 同我一齊裝填沙包果個鬼妹, 自發奮勇, 竟然去河邊打浴血戰, 嘿, 有時, 這個係民族性不同的使然. 大部份人見到我係唐人去幫手, 都已經感到我同其他唐人好唔同, 所以呢, 都係果句囉, 唐人係加記混得唔起, 係有一定的公眾形象因素. 

有一事, 原來我體能真係同D西人有很大距離呀, 當我同班西人一字排咁去傳沙包, 原來佢地好好氣咖, 我傳到第5-6分鐘, 我發現自己開始要慢落來啦.

這些大型義工活動, 當然不能少了麥當當來派免費咖啡, 呵呵呵, 不過, 麥當當太CHEAP了, 得咖啡, 無綠茶, 我JJ飲唔到咖啡咖喎, 會手仔震咖.




4 則留言:

  1. JJ哥可以當做下占^^
    麥記得杯啡又太小家,反正當做宣傳,加多個包啦好心

    回覆刪除
    回覆
    1. 無包呀, 連綠茶都無不在話, 部麥當當車停一個鐘頭, 就閃左了.

      刪除
  2. 哈,原來你飲唔到咖啡,我有時飲完會心跳加速。

    回覆刪除