2019年4月14日 星期日

單身男不一定宅, 宅男不一定單身!!!

我JJ呢, 最憎人地話我係宅男, 因為宅男的意思係......只會打機, 無鬼用, 連自己生活都成問題, 一味靠屋企人.....

我JJ一向都唔打機, 坐係電腦前面, 都只係上BLOG打字來齋UP下咁囉.

我退左休之後, 都無宅係屋企, 除左冬天外邊冰哂+路滑, 大多數情形下, 都係會走出行下, 而且還盡量跟人有交流. 

只是我屋企唔係唐人區, 又唔想揸車揸個幾鐘出去, 見D無無謂謂的同胞. 

以前, 仲會每週3次去參加那華人教會聚會, 我路上來回, 加埋送人接人去教會, 大大話話都每次都3-4個鐘啦, 這些教會屬靈人仕唔封個榮譽會友俾我, 我都從沒有什麼, 還變本加厲要我全天候侍候這些人,我都仲未話佢地涼薄呀.

現在每週去一次西人教會, 仲係去唔同的西人教會, 只要一句唔岩聽, 就唔洗旨意再見到我, 我立刻寫這西人教會入我黑名單, 仲會不定期向華人社區發佈, 這黑名單的內容. 哈哈哈哈..... 

講開宅男呢, 以前那華人教會有些好麻煩的女教友, 人地拍拖, 就來同女方講, 果個男方點點點...... 我初時有點反感, 後來我才意會到, 原來佢後悔嫁錯左俾佢地老公, 因為佢地這些老公, 大部份都是宅男打機不理家庭咖喎! 歸因到底, 問題只係係佢地自己身上, 佢地自己有眼無珠嫁錯男囉, 仲把佢地D錯誤觀念, 灌輸俾其他男男女女, 希望這些人到了今天, 有著深切的悔過.

不過, 這些女教友竟然來話我唔返教會, 這些人真係瘟疫有頭有主, 靈靈聖聖無走甩, 唔去佢地那華人教會, 就係唔返教會? 實情內裡係..... 因為這些錯誤觀念的女教友以前亂來, 佢地教會裡慮積左好多中女(我係唔會用(盛)女或X犬女王這些侮辱性字眼), 成群中女日日來怨其他人有兒有女, 現在這些中女自己孤苦無依, 要其他人D兒女將來幫手照顧這些將會晚境悽涼的中女, 佢地驚起上, 就一定要我回去幫佢地.

嗄! 乜咁都得呀.... 早知今天, 何必當初? 當年煽風點火的牧師同佢老婆, 當然一退休就閃左人啦, 留番這班瘟人係間破教會裡自生自滅.


1 則留言: