2014年3月10日 星期一

我這裡龍蝦有幾平?

前排做$6一磅, 圖中這隻, 剛由水缸拿上來, 連水放落磅度稱, 才$8加仔.....

本來可以用來做壽司, 但係我選擇隔水清蒸, 唔使落油和鹽, 就咁拆開殼來食, 鮮味呀.....




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 等如你地的溫哥華蟹, 當地特產, 當然會比其他地方平

      刪除
  2. 回覆
    1. 我地這裡的雞胸都係$4加仔, 豬柳都係$3, 牛扒都係$5, 食肉平過海鮮咖

      刪除
    2. 係咖, 因為我這裡係糧食生產大國..... D食物相比工資, 又真係好平, 所以我無回流回香港, 就是這個理由. 香港美食好多, 但貴, 辛苦做做埋埋, 無錢儲, 我這裡自已動手整餸, 鮮味美味不比外邊差

      刪除
  3. 真係堅抵!!!好想試下刺身~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新鮮扎扎跳, 一攞起手, 尾尾拍到水花四浧, 用來做剌身就一定十分好咬口, 只是我怕怕地生野了, 所以都係.....

      刪除
  4. 回覆
    1. 可以, 而且香港一直有得賣, 好似唔知係西武或.... 這類高檔一點的超市, 而且不平宜呢, 也不是常常有, 要加國多造時, 才有得賣, 大前年我見到$280港元一磅, 等如$40加仔, 係這裡的6-7倍呢. 我在香港, 就只會食本土海產, 如蟶子和扇貝等, 當然不會做壽司了. 隔水清蒸, 又或用清水加薑蒜煮, 都好好味.

      刪除