2014年3月8日 星期六

自從我個租客去左之後

每次我想起佢一個去左, 成個星期都無人知道. 佢還好一點, 因為就算佢個女唔來找我, 我見佢無放支票俾租, 我都會找佢.

只是每次想起自己, 屋係自己, 如果我又好似咁..... 又如果D朋友無主動來找我, 可能我會..... 幾個月..... 幾年..... 幾十年..... 才有人發現我...... 

唉..... 本來已經打消左找個人的念頭, 只是..... 我真係唔想好似個租客咁.... 俾D心機, 找個人回來陪我吧!

實在太恨惡我後生時遇上的一些人, 是這些人阻住哂, 損人不利己正濺人.

6 則留言:

  1. 做些自己喜歡的事又何防?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是我個租客死左1個星期, 才被我發現, 如果換著係我, 屋係我自己, 可能真係有排都無人發現咖. 這個我才起意去找番個人回來,

      刪除
  2. 男人三十一枝花, 奮力去追求幸福未嘗不可!
    不過, 唔好諗住結果是必然 , 因為, 世事無絕對啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我一向唔怕食檸檬, 想追就去追求對方, 男人應該就係咁, 同對方坦誠講清楚, 這樣才顯得有誠意, 我一向都唔怕拍唔成拖, 就無朋友做,

      只是有些人的做人做事, 我實在慶幸佢請左我食檸檬, 真係三生有幸, 只是被佢請食檸檬之是前菜, 後頭來的指責才令我感到頭痛.

      其實, 咁多年來, 我只係怕一些人的偏見和傲慢, 把邪惡的念頭藏在氣直理壯的指責之後.

      刪除
  3. 放心,我們不見你的post會找你的

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就算有我電話, 都唔知我住係邊喎...... 哈哈

      刪除