2014年3月4日 星期二

回應..... 昨天的那煲湯

哈哈哈..... 可能大家我D朋友仔會來問, JJ, 洗唔洗咁誇張呀, 為到一煲湯來寫文回應?

嘻嘻嘻..... 係呀, 因為係關乎大家的健康福祉, 所以一定要開過篇文來回應, 以能令到大家朋友仔睇得到嘛. 

昨天有朋友仔來問我喎, 點解我煲湯咁多油呢? 嗱..... 重點就在這裡, 大家煲D湯係咪無我煲湯咁多油先..... ? 如果大家有咁發現呢, 即係..... 大家一向煲湯時, 係肋骨和蔬菜瓜果一齊煲, 而D
蔬菜瓜果已經吸左好多動物脂肪了, 所以大家煲湯係見唔到好似我煲湯咁多油的.

重點係, 我唔會蔬菜瓜果和肋骨一齊煲, 我係分開煲的, 等D動物油出哂來之後, 撇哂D油佢, 再放蔬菜瓜果係D湯度煲的.

所以呢, 我一定要開篇文出來提醒大家,記著分開煲, 會健康好多, 一來D骨膠源溶左係湯裡, 二來D動物油無哂, 三來, 就真係吸收蔬菜瓜果的精華, 唔會夾雜D動物油在裡頭, 會更健康.
 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 加埋牛肋骨旁D肉和筋, 所以特別多油, 但又多骨膠源呀.

      刪除
  2. 那是不是分開兩煲,煲好了再合成一煲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是, 先煲肉骨筋, 把油煮出再撇之後, 就再放疏菜瓜菓落去再煲, 好快就有湯飲

      刪除
  3. 但係我地哥邊無得好似加拿大咁凍可以咁方便咁起哂d油喎~~~~~~

    回覆刪除