2014年3月14日 星期五

哎喲喲喲..... 今年D雪特別多..... 剷我手仔都軟埋呀!

其實, 我現在都唔洗自己落手了, 俾左錢人幫我剷, 只是做人呢, 就算俾錢人做, 都要係人家面前前扮番個親力親為的樣子, 等D人知道, 我無左佢地, 都一樣照掂.

就算我只是剷人家的1/10雪, 我都覺得好多雪囉.... 昨晚才落了10吋雪......今個冬天可能落左90寸雪了, 都算係極限, 過多幾天, 我條行車路剷雪的合約就會界滿, 不過, 佢地都會來剷下的.

哎呀, 慘呀, 今日3月13日了, 今晚仲係要凍到-15C呀, 大家你話係咪慘情, 就算我連30個檸檬, 都唔會有咁慘呀.

下圖是窗門對上的屋簷, 由屋頂積雪滑下來, 滑出了屋簷外, 可以從室內向外觀看到, 屋頂上的積雪有多厚. 



PS: 我係一等書生咁款啦, 當然不是好書生果種書生, 但文質彬彬四字都唔少得咖, 但都唔係無力, 我比起好多香港人, 我大力都好多咖. 

前幾年有朋友來叫我操FIT少少, 走去佢公司試鏡做下MODEL, 其實我都有29吋褲頭, 減多2吋就得了, 只是這2吋係最難減的, 因為真係要小心飲食, 同埋27吋褲頭的人, 會無咁好力做些粗重野.




PS: 

7 則留言:

  1. 自己剷雪?唔係用鹽架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用鹽會那壞石屎地和草地, 當然係自己剷好D, 當做下運動, 人都大隻D.

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 請問你, 落90" 雪, 那麼大門還閞到嗎? 開不到, 又如何外出? 又如何剷到雪呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 90"雪是整個冬天落的, 因為雪落在地上一段時間後, 上層雪會壓實下層的, 還有中間會有時回暖, 雪會溶化一些, 也還有, 雪落下後, 太陽一出, 就會蒸發一些雪走, 所以全個冬天落了90"雪, 到現在, 可能只有2-3呎雪積在地上.

      刪除
    2. 謝謝你讓我了解這樣的事 ~

      刪除