2014年3月16日 星期日

三色耳筒

臨上床前, 上網一看, 才醒起今天還未寫BLOG, 就拿拿林拿起這幅相出來..... 

無錯, 係用來襯唔同顏色的衫褲, 大家會唔會認為我男人老9 好芝整呢? 哈哈哈.....

 

6 則留言:

  1. 睇落、呢幾對耳筒又真係幾形嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過, 係CHEAP野來, 現在好的耳筒, 大大話話都要2-3百加仔, 我這些只是25元加仔咋......

      刪除
  2. 唔芝整!好多男人都係咁架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 你地德國那邊多唔多男人用耳筒來襯衫?

      刪除
    2. 都有架,我見附近住一個男人經常係咁,而我個家庭醫生就有多副眼鏡來襯衫

      刪除
    3. 係呀, 我都有見到有人有唔同色眼鏡來襯衫, 但係我覺得麻煩, 可能我真係唔算芝整了,.

      刪除