2014年3月23日 星期日

今個冬天勁無癮呀

真係估唔到囉, 3月22日仲係咁凍到-10C, 又落雪呀.... 仲係15CM, 出左滿地可就更多雪, 20-30CM..... 

本來一到3月21日, 就係春天來到, 現在都唔知道有邊忽似春天.

不過, 我做人唔係縮埋一舊的, 就算咁凍又落雪, 我都會出去市區周圍走走, 順路去唐人街消費來帶動自己友經濟, 唔多咁啦, 一個星期消費幾十元, 算係盡了一點心來幫下自己同胞.

其實我地同胞來到加國, 唔喜歡入鄉隨俗, 人家著防滑雪靴時, 同胞們很多貪靚, 著普通鞋, 一見冰天雪地, 所以就會唔願意出街, 又或一次滑倒在地上後, 以後都不敢出街. 

PS: 好彩今年我父母要到4月才回來, 如果像往時一樣, 佢地回到來時, 一定超不舒服.

6 則留言:

  1. Hi, Mr JJ,
    希望冬天快步走, 春風吹溶冰雪啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨晚我這裡才凍到-18C, 連窗門都結滿水珠,

      刪除
  2. 香港都忽然凍了兩三天,超大風,都唔知怎著衫

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港這幾天應該天氣好了, 我這裡昨晚仍然好凍, 得零下18C

      刪除
  3. 我地暖到連楊柳都出埋

    回覆刪除