2014年3月10日 星期一

大家知唔知乜係凍過水?

噔.... 噔.... 噔.... 噔.... 噔.... 這個就是了..... 


係昨晚唔記得左, 漏左係架車上, 今天早上, 就變成咁, 其實昨晚都唔係好凍姐, -3C咁做攪成咁..... 

PS: 大家會唔會覺得個樽好熟口面, 我係香港間日本城買的, 話係可以抵受100C的高溫熱, 不過我咁耐都唔敢試, 就算唔溶, 都怕佢釋出有毒物質出來.

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 是呀, 帶個樽, 很多地方有水龍頭, 自來水可飲的.....

      刪除
  2. 在下前年住哈爾濱旅遊時、就試過留低欖咳藥水在旅行車、第二天就變成咳藥冰了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...... 咳藥冰, 有一事想同你講, 當年可口可樂原本係用來做咳水, 有次又係好似你咁, 留左係外邊結左少少冰, D人一飲, 覺得勁好飲, 就變成現在的流行飲品了.

      東北空氣乾燥, 尤其室內放暖, 就更乾. 喉頭會易咳嗽, 我現在冬天出遠門, 一定帶潤膚膏, 再分開帶一份清潔的水溶潤膚膏, 用綿花棒沾些潤膚膏, 搽在鼻孔內, 讓鼻孔保持濕潤, 這樣大腦就不會用口來呼吸, 喉頭就不會容易乾燥起來.

      刪除
  3. wow~我真係未見過呀~~~天氣真係好凍!!!不過我諗你應該習慣了-3c?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 習慣了, 相比-20C或-30C, 現在氣溫實在太舒服了. 舒服到我每晚一上床就睏得著, 一睏睏6-7小時才醒來.

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀, 任何JUICE放在外邊, 都會變成雪條, 或雪泊SORBET雪糕, 好味呀!

      刪除
  5. JJ 好~
    今日可以靜靜地探訪一下網友,來到這裡便給你的[ 凍過水 ] 一題吸引了!
    我都唔會嘗試給膠樽抵受100度高溫,總覺得會析出毒素的。以前在溫哥華時,屋企人經常會放幾樽未開的蒸餾水(即棄那種...)在車内作備用,但後來才看到那些水長期在查内的溫度及被搖晃也會析出毒素呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得真, 膠樽唔可以放係車上, 或太陽下, 熱力會令它釋出有毒物質1

      刪除